Nuffnang

Saturday, August 21, 2010

tukar lagi

Salam dan hai semua..

Hari ni dah masuk 11 Ramadhan dah. Cepat je kan masa berlalu? Tanpa sedar dah nak masuk pertengahan bulan Ramadhan dah pun. Itulah masa, tak pernah sesaat pun berhenti dari dari berlalu. Ok. sebenarnya dah beberapa hari tak masuk 'rumah' saya ni. Dan pagi tadi bagai dapat satu perasaan baru. Lepas subuh, saya on lappy hijau ni. Saya masuk rumah ni, dan lama jugak merenung kosong pada papan skrin ni. haih!

Rasa macam nak tukar wajah dia. Saya google, cari mana yang berkenan di hati. Tapi hampa. Dari semalam duk cari, semuanya tak berkenan. Emm, payahnyaa. (Saya mmg susah sikit nak dapat sesuatu yg betul2 serasi dgn jiwa, hee). Akhirnya, saya duk main tukar design yang mana ada je kat blog ni. Dan inilah rupa, wajah terbaru blog saya. Ok tak? ok tak?

Jawab sendiri boleh? Emm, entahla! ok kot buat sementara waktu ni. Nanti bila rajin lagi nak tukar, saya tukar yang lain. ye? Semalam sebelum tidur, tiba2 rasa terdetik nak buat blog lain. Mungkinkah? Sebab kebelakangan ni, saya rasa minat dah terarah kpd sesuatu... Em, biarlah dulu. Oh , tak semangatnya saya..

Hari ni kena langsaikan bil broadband. RM 68. Ada sape2 ada duit lebih tak? hulur la sikit. :)

No comments: