Nuffnang

Sunday, August 22, 2010

kerana dia nokiaku dibogel!

DONE!

Ok. Puas hati.
(Saya harap dia puas hati dgn apa yg saya buat ni).
Hanya ini je yang saya mampu buat setakat ini
Belum sampai tahap nak buang simkad ni dalam sungai lagi la. :(
Saya sudah membogelkan telefon nokia yang berisi nom 01350*****.
yang satu lagi tu saya sentiasa on.
Saya rasa saya nekad sejak semalam lagi.
selepas dapat mesej itu.
Dia memang gila!
Saya tak pernah jumpa orang segila dia.
Kenapa sanggup lempar kata yang menghiris hati saya sampai ke tulang hitam?
Sudahnya, saya harap semalam adalah kali terakhir dia dengar suara saya.

OFF.

Saya betul2 rasa terganggu.
Selamat tinggal.
Jangan pernah cuba jejak saya lagi.
Binalah kebahagiaan dalam duniamu sendiri.
jika itu yang kamu mahu.

****

Buat encik tunang,
terima kasih kerana memahami
dan terima kasih kerana berada dibelakang saya.
tetap sokong saya walau apa jua terjadi.

Saya respek awak!



11 comments:

Uncle Lee said...

Hello Mawar....wayyyy to go! Sometimes we have to take a stand.
I guess I am one of the few tada h/phone. No need to, ada email da chukup.

I enjoyed looking at your pics....very nice.
Also noticed you in Trengganu? I have always loved Trengganu. Used to stay at Tanjong Jara resort almost every month when on business trip, back in the '80s. As well Primula hotel in KT.

I sure miss nasi dangang....used to eat at the kedai tepi tu Sungei Trengganu depan market.

You have a pleasant bulan puasa and keep a song in your heart, Lee.

nono said...

Kenapa ni sayang??? siapa yang berani2 kacau awak? :(

mawar @};--- said...

Uncle Lee, a big TQ for visit my blog. Memang cukup terasa dan rasa tertipu with sumone. Really u are the one hidup tanpa hp? waah, susah nak buat tu! :)

TQ again sebab puji Trg. Memang, Trg dikenali sebb pantainya yang cantik. Nasi dagang, laksam, keropok lekor pasti dirindui. Betul x? Sure, datang la Trg lagi. Saya di Besut.

mawar @};--- said...

Yang, tula.. ada la seseorang tu. Saya rasa betul2 bodoh dan tertipu sebab jadi orang baik. Bila kita layan baik2, dia layan kita macam ape ntah, mcm haiwan kot. huh! Saakit.

Tapi, i dah ok dah. Forever i want to forget him n her.

Yorke Kun said...

eh sme ar..hp sme,no pn sme..01350dotdotdot..haha..btw,org gila jgn dilayan!

mawar @};--- said...

yorke, same ye? kebetulan tuh. entah ***** pun sama jugk. hehe. tp hp i buruk je. :)

tq. saya mmg serik layan org gila.

Yorke Kun said...

len kot..ko *****,ak nye dotdotdot..haha..hp ak pn bruk gak ar..pau adik pnye..haha

p/s: ko sgt b'untung sbb dpt tunang/bkl suami yg sgt mmahami! =)

mawar @};--- said...

ha2. ye2, x sama. tp sbnrnya aku syg lg num tu.. huu.

yorke, aku rs mmg aku sgt beruntung. aku saje yg kadang2 tu tak menghargai.

Eh, ko carila tunang yang mcm tu juga ye yorke?

Yorke Kun said...

sori ar,ak laki..xmo ar btunang ngan laki gak..hahaha..

mawar @};--- said...

sila jangan salah pilih jantina tunang kamu yorke. nanti haru jadinya. hehe

Yorke Kun said...

ntah la..ni pun dalam dilema lagi ni..hahaha..xpe2,ms msih pnjang..ak muda lg kot..hehe