Nuffnang

Saturday, September 18, 2010

Hadiah hari raya

Dari hari raya pertama, saya rasa hari inilah hari yang saya senyum paling ikhlas dan tanpa paksa. Pernah kan ada masa2 tertentu senyum kamu tu macam palsu dan kaku je? Lain benar rupanya dengan senyum ikhlas dari hati. Jadi, anggaplah senyum ikhlas hari ni adalah hadiah paling bermakna di hari2 raya begini.


Walaupun tak dapat BBQ sotong bakar seperti yang dijanjikan, dapat sotong celup tepung seperti biasa pun boleh tahan juga. :) Janji dah kenal tempat ni. Cantik~

Kalau jumpa pasir pantai, tak sah la kan kalau tak main tulis2 macam ni.




Iye, hitam mengembalikan keyakinanku!




ILUSM!

2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

skrg pun kita duk pki bj itam


.
.


:D ilusi optik...

.
.



gi pantai tak ajak kita pun..

oooooo.. patutla.. ada cik abang.. mana nak igt org lain :D

Mawar Maizza said...

hehe. ilusi optik!
betul la, seronok dan yakin bila pakai hitam. Sekali dari atas sampai bawah pakai hitam. he2.

kat tempat kita byk pantai. uitt. pertama kali kita tunjuk cik abang kat sini. :)