Nuffnang

Tuesday, September 7, 2010

Dahlia + cip coklat

Mood rajin menempek gambar sudah ada. :)
Dah nak raya kan, jadi entri2 biskut raya ni benda biasalah kan. Sabtu lepas saya dah bereskan semua kerja2 membuat biskut ni. Minggu terakhir ni nak tumpu benda lain pulak. Kemas rumah baru separuh jalan ni. Ada separuh lagi...

Uish, lupa. Entri ni nak tempek gambar. Bukan nak bercerita panjang.
Jom la sudi2kan tengok biskut yang comel macam tuan empunya ni. Kalau ada yang berkenan di hati, boleh la datang ke rumah istimewa raya nanti ye. Bukan untuk menyunting si dara ini, tapi menyunting mana2 biskut raya yang berkenan ndi hati ni ye. Tuan empunya biskut ini sudah di'tanda' orang. ")


Meh tengok Dahlia.
Dahlia ni saya letak ceri merah je. Sebab lebih berseri. Dan tak suka nak letak manik. Sebab ceri merah ni lagi sinonim dengan namanya Dahlia.


Macam biasalah, dah sejuk boleh isikan dalam Tupperware.

Tahu tak?
Masa tengah buat Dahlia yang kat atas2 tu kan. Ada la mak kepada kawan saya datang rumah. Dan dengan semerta2 itu jugalah dia tempah biskut ngan saya. Mungkin dia berkenan dengan empunya pembuat biskut ni yang comel kan. tak pun, dia suka tangan runcing si pembuat biskut ni jugak. Hehe. Bekas kat atas tu untuk yang ditempah. Saya amik harga murah2 je. Sebab tak pernah2 meniaga biskut raya ni kan. :) Tolong2 aje. Dua jenis (tart nenas + Dahlia).

Ini pulak Cip coklat.
Ala2 cipsmore. Ada cip coklat dan ada badam. Tapi bila dah masak, yang nampak hanyalah badam. Ini cip coklat rangup. Memang rangup.


Nota untuk KTS:
Hee. TQ tolong promote biskut saya. Memang menjadi betul teknik awak guna tu. Nanti tolong promote saya pulak. Haishhhh! Dah berpunya la.. :)

1 comment:

Ku Tak Sempurna said...

kita mmg pandai promot.. hihihi

..
.

klu dah berpunya pun, apa salahnya promot2 lagi... :D