Nuffnang

Thursday, January 7, 2010

tenang


.bosan.
tapi indahnya sungguh rasa bosan ni
entah mengapa
bosan yang indah?
sangat sukar untuk diterjemahkan bagi yang tak mampu menyelami ni..

sudah tiga hari memegang status 'anak tunggal' di rumah bersama bonda & ayahanda
rehat sungguh-sungguh
melapangkan sungguh-sungguh
(ayat tergantung: cikgu, selepas KK transitif bukankah perlu ada objek? hee)
menikmati masa emas ini semaksimum mungkin
saya rasa tenang tika ini
kalau boleh nak ikat ketenangan ni kemas2
supaya tak terlerai lagi..

lagi SATU
saya sedang menahan satu nafsu
nafsu yang selama ini sangat sukar saya abaikan.
(*_*)

3 comments:

cempakasilver said...

beshnye duk umah kn cayunk..
hurm cmne diet?busaha la yerk..n jg kesihatan jgk...

BuLaN iTu aKu said...

best nye bile dok umah..
bleh makan masakan ibu..
adoiyaii.. rindu sama umah

mawar @};--- said...

cayunk: duk umah mmg besh sgt..
diet ok! suka sgt2..hehe.. nanti cyg update kat blog..

bulan:
meh la balik umah.. he2..
makan masakan ibu mmg tak terkata nikmat.. tapi, kalau kita masak, ibu makan pun lagi bahagia..

:)