Nuffnang

Thursday, January 28, 2010

hasrat hujung minggu



Hujung minggu ni harapnya dapat melunaskan hajat untuk ber'jogging'. sudah dua kali hujung minggu berlepas begitu sahaja.. Maklumlah, masih baru lagi di tempat orang.. Rasa takut tu kadang-kadang membantutkan.. Hasrat untuk bersenam sering sahaja terganggu. Tapi, yang seronoknya, kawan2 tak pernah putus beri semangat pada saya. "Jaa, skipping la, beli tali skipping, buat dalam rumah..." (Rumah sewa saya tu tak besar mana pun, muat ke..).. Akhirnya, saya pandang sepi je..

Di sekolah, waktu2 senggang di bilik guru selalu minta pendapat seorang kawan yang juga berpraktikum di sekolah sama. Lelaki. Dia selalu pergi gym. Kalau ikutkan hati, ingin sahaja ikut sama masuk kelab gym tu. Tapi tak mampulah. Tapi, dia bagi tips senaman untuk bahu beserta penerangan.. Risau juga kalau2 lagi bertambah saiz bahu saya yang sedia ada ni.. Bahu ni sungguh bermasalah la..

Pagi2 pukul 7, waktu nak ke sekolah tu.. Mesti terserempak dengan seorang pakcik yang berjalan2, jogging pada masa tu. bagus pakcik tu, pagi2 dah bersenam kan? InsyaAllah, saya akan menyusul kemudian.. :)

Boleh percaya ke ni?


1 comment:

Moon Death Spell said...

ALa... mawar g sowang2 ye.. tak larat la nak jogging atau g gym

ehhehehehe
gurau ajer