Nuffnang

Tuesday, January 12, 2010

tanjong malim

baru semalam rasanya berada di terengganu cantik, pagi ini celik mata sudah ada di tg malim. Suasana sangat2 sejuk, damai dan tenteram sungguh. mungkin menyambut kedatangan saya. Awal pagi sampai, berpisah dengan kakanda. dan berjumpa rakan lama yang setia di sini. Tika ini menumpang di kayangan si chantek Faa. (terima kasih kerana sudi menumpangkan daku).

Gembiranya rasa bila si Faa hampir-hampir tak kenal saya (faham-fahamlah..). dari situ nampak juga lah hasilnya.. hehe. tapi masih terlalu awal hendak berpuas hati rasanya. dan memang pun. Tambah kecoh bersembang bila rupanya adik2 disini pun tak kurang berusaha mengurangkan kilo. berusahalah!

Pagi yang penuh damai ini juga saya mendapat berita mengenai 2 pelajar UPSI yang maut dalam kemalangan di lampu isyarat berdekatan kuil, di Tanjong malim ini. Al-fatihah buat arwah. DAN semoga rohnya ditempatkan bersama para solihin.. saya difahamkan salah seorang arwah bakal menjalani praktikum bermula minggu hadapan. Sama seperti saya. Sama-sama doakan ketenangan arwah di sana.

Saya masih pening-pening.

3 comments:

jom santai.. said...

salam..waa..smpat lg kak ja post blog eh..hehhehe..welkam2 kak ja..nnt mai la lagi ya..pntu kygan org sntiase trbka tuk k ja..ecece~

cempakasilver said...

npe pening2 cayunk?

mawar @};--- said...

faa.. mestilah sempat.. tinggal kat blik sorang2 tu.. xde pe nak buat.. insyaallah..nnti k jaa dtg lagi ye..

cayunk..
pening mungkin sebab berubah tempat hr tu..