Nuffnang

Saturday, January 2, 2010

10.10.10 vs 11.11.11

.
2009 sudah pun melabuhkan wajahnya
tahun yang pastinya tidak akan dipandang sepi
seiring pemergiannya
2009 memberi banyak pengalaman baru
tak kurang kenangan bertimbun-timbun
terima kasih 2009 kerana sudi menumpangkan daku.

2010 sudah menampakkan wajahnya..
2010 harapnya tak akan kurang menumpangkan daku
bermulanya bulan ini, 01.01
bermulalah satu lagi episod
hari ini cuba melapangkan hati dan fikiran
supaya
bersedia bertemu bakal anak-anak muridku
2010
oh! sangat sarat dengan bermacam azam

apa kaitannya 11.11.11?
jawab saya: tengok lah dulu, 10.10.10.
cantik tu.. 11.11.11 pun lagi cantik.
hee..
saya memang, tiap2 hari berangan lebih
ah! ketepikan sahaja
kerana tiada halangan dari siapa2 untuk berangan
percuma sahaja.
kita yang mencipta anganan itu.

SELAMAT TAHUN BARU
.


4 comments:

BuLaN iTu aKu said...

10.10.10 sheik muzapar kawen.. heheheheh

nice to meet yu

mawar @};--- said...

iya.. jomlah join sheikh sekali.. hehe..

ahmad fais ishak said...

10.10.10
11.11.11
12.12.12

tarikh cantek utk hari perkahwinan

mawar @};--- said...

ahmad fais:

memang cantik..
tapi di sebelah pantai timur ni, waktu tu musim banjir. yang tu lagi kena pikir..

paling lewat saya rasa mampu tunggu hingga 11.11.11... he2..

insyaAllah..