Nuffnang

Wednesday, October 27, 2010

Bila sampai waktunya, dia layu juga.......

Saya kebosanan ni....

tolong!!!

Bosan juga kan kalau duk mengadap benda sama tiap2 hari? Saya memang cepat bosan @ cepat jemu dll dgn sesuatu benda. (bahaya neh). Cari-cari gambar dalam kamera, jumpa muka bunga ni. Jadi, rasa nak tempek dekat sini sebagai kenangan pada masa akan datang. Bunga yang dapat masa konvo hari tu dah kering. tapi masih cantik oh. Memang akan cantik sebab pembalut tu saya tak tanggalkan lagi pun.

waktu segarnya dia mekar kembang.......


Sampai waktunya, dia sudah layu dan kering....



tink***
tiba-tiba





Cantik kan. Ada aura.


Saya sepatutnya layak diberi anugerah sebab berjaya update dua rumah dengan lajunya.. (waah, apakah bahasa ini? berbelit-belit sangatkah?)

;)


4 comments:

Ku Tak Sempurna said...

kita prefer bunga plastik

.
.

sentiasa segar :D

Mawar Maizza said...

KTS, bunga plastik pun ada yg cantik. tapi itu palsu. :)

apapun, hargai apa yg org bg kat kita. :)

Anonymous said...

isk,bahaya bunga ats katil tu...aura yg menggoda.

Mawar Maizza said...

**aura yg menggoda tu yg cam mana syg? :) nanti kita letak ye.