Nuffnang

Sunday, October 24, 2010

penghargaan buat dua insan hebat!

Moga tajuk sudah dapat mentafsirkan segala-galanya..


Istimewa buat dua insan hebat ini.. Bonda & ayahanda saya!

Terima kasih atas segala pengorbanan kalian membesarkanku dengan penuh kasih sayang, perhatian yang tak berbelah bagi, layanan baik atas setiap permintaan si puteri bongsu ini. :)
DAN.. segala2nya. Memang tak terucap dan takkan dapat ku tulis setiap inci jasa dan perhatian kalian terhadapku. Umur 24, saya berjaya menggenggam segulung ijazah. Hadiah buat bonda & ayahanda. Saya sentiasa perlukan doa bermakna dari kalian untuk terus berjaya pada masa akan datang. Dunia yang pastinya penuh dugaan berliku. Doakanku menjadi anak solehah.. dan berjaya di dunia dan akhirat pastinya.

Saya akan jejak langkah ayahanda menjadi seorang pendidik! Walaupun tugas dan galas seorang pendidik sekarang ini dipandang sepi oleh sesetengah pihak, namun jika hendak ditafsirkan betapa bermaknanya tanggungjawab itu, pasti tak termampu. Saya pegang setiap amanat dan semangat itu. Pasti!


ikhlas;
puteri bongsumu...


2 comments:

KTS said...

weeewiiit


.
.


:D


tahniah!

selamat mendidik... selamat membimbing

Mawar Maizza said...

KTS, terima kasih. kali ni, entri jiwang sikit. hehe. dah lama kita x jenguk mantera awak. nanti kita jenguk eh. :)