Nuffnang

Friday, October 8, 2010

Jubah dan pra konvo



**Blog saya update bila sempat & berbantukan lappy cik adik Faa. TQ faa!!


Ok, hari ni dari pagi sampai tengah hari barulah selesai urusan pinjam jubah, tempah gambar untuk atas pentas nanti & yang paling seronoknya mestilah sebab dapat merasmi jubah konvo hari ni! Akhirnya kan... perasaan gembira tak terucap sebab berjaya tamatkan pengajian empat tahun ini! Paling penting juga dapat rasa sarung jubah ini. (Dulu pernah juga pakai jubah ala2 konvo masa graduasi di MRSM dulu kan. Tapi masa tu saya kecik lagi, tingkatan 3!) Sekarang berubah angka itu.


Inilah jubahnya. Selempang untuk Fakulti Bahasa warna merah jambu. Sweet tak? Sebab itu baju kurung nanti ada samar2 warna merah jambu jugak. :)




Ok, cukup satu gambar dulu ye? Nanti basi! Sebab saya tak konvo lagi nih. Saya dah penat bergambar pre convo ni tengah hari tadi. Dah siap2 baling topi dah. Sebab teruja sangat la konon!



Tadi sempat jumpa kawan2 yang sama program. Tapi tak ramai sangat, sebab ramai yang wakilkan sahaja. Cuma, petang ni saya sedang tunggu kawan baik sampai dari Pahang dengan suaminya. Petang ni nak tambah rehat2. penat semalam tak hilang lagi ni. Duk sini cepat sangat dahaga. Sempat ke nak cukupkan 2 liter air sehari ni?


Rindunya!!!



No comments: