Nuffnang

Friday, October 8, 2010

Sudah


Dah sampai Tg malim pukul 6 petang tadi. Haih, sedih nak cerita perjalanan ke sini siang tadi. Sangat lain dari yg sebelum2 ini. Bas dari Kota Bharu rosak. terpaksa tunggu sehingga sejam lewat di Tanah Merah. yang itu tak ada masalah la, cuma kasihan pada bonda dan ayahanda kena tunggu lebih masa sampai saya naik bas. kali ni tak boleh tidur pun sepanjang perjalanan. Tak sampai sejam je kot saya sempat lena. Cuma rasa loya dan pening agak teruk.

Saya tumpang tidur di rumah adik serumah dulu di kolej. Masa tengah tulis post ni pun mata dah nak terkatup. badan letih. Dah mati ayat nak karang ayat panjang2. Malam ni nak pakai yang tempek2 kat kaki tu. :)). nanti saya tunjuk hasil.

Lama saya kat sini ni. Ada apa2 rancangan ke tak ye. Rasa nak mandi sungai je...

Esok ambil jubah.

No comments: