Nuffnang

Friday, October 1, 2010

konvokesyen


Minggu ini asyik saja bercerita tentang tragedi Oktober! Akhirnya, sebelum Oktober itu datang, macam2 penyakit datang. Tapi tak apa, ada penyakit, ada ubatnya. Iyee, dan hari ini Oktober sudah menjenguk. Ada apa dengan Oktober ini? Jawapannya mungkin segala2nya. Teka teki semakan penempatan sudah melepasi tahap pertama. Itu mungkin separuh dari segala2nya dah kan? Ada lagi beberapa bab yang akan menghiasi Oktober ini.

Ok.
13 Oktober 2010 (Rabu) ini, jemputlah datang beramai2 memeriahkan majlis konvokesyen saya, di Dewan SITC, UPSI ye? Datang dan bawakan saya sejambak bunga mawar yang segar bugar itu, tunggu di depan pintu. :) Sejambak dah mencecah RM50-60!

Dalam kepala macam2 dah rancang. Tapi buat aje belum. Yuran konvo belum bayar. Tiket ke sana belum beli. Oh, tarikh ambil jubah 8hb (Jumaat). Nampaknya hampir seminggu juga dari tarikh konvo itu. Ingatkan nak pergi ambil jubah sendiri, dan lepas tu mahu lepak2 dengan adik2 sayang di sana beberapa hari. Ini mungkin kali terakhir la kan saya boleh merasa angin Tanjong Malim lagi. InsyaAllah.

Baju konvo? Eh, haruslah baju baru kan, baru la ada semangat baru nak senyum dan nak naik pentas penuh semangat. Kasut pun kena baru ye? Alahai.. mana orang nak sponsor ni.


.
.
.
.


Sayang, terima kasih. Rupanya ada hadiah istimewa untuk saya sebab jawapan menggembirakan semalam. Hadiah terbuka pulak tu! Hurmmm.. nak mintak apa ye?



2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

byk berita gembira :D

patut belanja kita donat nih


.
.

:D


nanti jln elok2 masa nak amik skroll eh
:D

Mawar Maizza said...

alhamdulillah, byk berita gembira. dtg la, belanja kita sejambak bunga!

Ni memang hantu donat ni. nnti bulat cam donat pulak.

TQ. hehe