Nuffnang

Thursday, November 18, 2010

selamat berkorban!



Semua masih dalam suasana raya kan? Kondisi sekarang ni ceria dan gembira. malah gegar dan meriah! Memang tak menang tangan di dapur. Dan dah jadi tradisi kalau berkumpul ramai-ramai kami adik beradik, dapur tak pernah kering lah. Macam kenduri besar dah. Tambah lagi, hari raya korban ni. Memang penuh menu. :)


Sebelum tu, saya nak ucapkan selamat hari raya AIDILADHA buat semua yang mengenali diri saya. hayatilah erti sebenar sesebuah 'pengorbanan'. berkorban apa saja... harta ataupun nyawa.... :)


Walaupun bukan semua balik, tapi yang ada balik ni pun cukup-cukup nampak macam semua ada! Berkumpul sekali lagi.. sebelum saya pergi kan. Saya kurang bersungguh makan daging sangat kali ini. :) Eh, bagus la tu kan. Jaga makan di hari raya ye semua. Adat beraya memang semua akan nampak sedap tau. walaupun tak lapar, mulut still nak bergerak. haihh, hairan sungguh. Jaga-jaga la. Saya sendiri pun dah mula nak usaha sesuatu yang baru. Wajib kena buat sementara beberapa bulan yang ada ni.


Selamat semua!





No comments: