Nuffnang

Thursday, November 4, 2010

cara nak simpan bunga untuk memori

Salam semua,

Nak tanya.. ada sesiapa ada idea tak cara untuk mengabadikan bunga-bunga ini supaya tahan lama?Tahan lebih lama tu maksudnya untuk tatapan mata la.


Sebab memang dah kering pun.

Memang la dah kering. Tapi boleh juga kan simpan kelopak-kelopak kering ni untuk tatapan kenangan pada masa akan datang. Tiba2 sentimental sikit. Mestilah, sebab hadiah orang tersayang kan. Yang 5 tahun lepas saya dah buang entah ke mana... Jadi, kali ni sebelum *hilang, baik fikirkan cara nak simpan kan.

Any idea kawan-kawan hebatku sekalian? please.


2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

errr.. alaaaa... kita bukan kawan yg hebat


:P

tak tau la camane cara nak simpan... selalunya kita buuuuuuuuuwaaaaaanggg jek

memang tak sentimental.. hikksss

Mawar Maizza said...

kts memang kawan yg hebatlah! :) idea tu mmg x menyemakkan kepala nak pk kan. hehe.

tp syg la nk buang dia.. huhuhu.

tq 4 feel free 2 drop comment.