Nuffnang

Friday, November 12, 2010

dimanakah nanti?


Ya, ini memang peta negara tercinta kita ya, Malaysia. :)


Motif? mari kenali tanah air kita.



Kalau boleh rasa nak tempek peta Malaysia ni dekat dinding. Setiap kali sebelum tidur boleh tengok dan teka negeri mana yang bakal bertuah ni kan. ke utara kah? ke timur kah? ke selatan kah? ataupun barat semenanjung? ke Sabah Sarawak? Ah. malas nak main teka teki di saat genting macam ni.


Oh. hari ini sebenarnya hati semakin tak keruan. 2-3 hari sebelum ni keruan jugak tapi tak seberapa pasal kos lain yang dapat penempatan tu. Semalam, bila dah ada kawan kos saya dah dapat surat. aih hati lagi la tak senang dah. Tahniah buat kawan-kawan di Johor yang dapat penempatan di Johor jugak. Laju mereka dapat surat kan.


Pahang dan Terengganu. Harap nama saya tersenarai dalam mana-mana dua JPN ini. Sabah Sarawak? insyaAllah, nanti saya ziarah. Hihi


pssss: Saya dah tukar lagu di blog ini. Walaupun saya tahu saya punya silent reader yang masuk blog ini sebab nak dengar lagu Catatanku yang sangat sedap tu, marilah kita menghayati InsyaAllah pula ya. Ehem2. Tukar angin sikit. :) Sentiasalah kita yakin akan rezeki Allah. :)



ya, insyaallah.........


2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

penantian itu seribu penyiksaan kaaan

.
.

selamat menanti
;D

Mawar Maizza said...

iye. malah bukat setakat seribu. sejuta penyiksaan ku tanggung. tq awak.... bila ni?? penat sudah main lari-lari. hiii