Nuffnang

Monday, July 12, 2010

Tanjong Malim: Next destination



Saya berhajat untuk ke Tanjong Malim minggu ini. Rindunya bumi Tg Malim. Alang2 saya dah ada di Kuala Lumpur ini. Hurm.. dah tak jauh. Dah dapat keizinan dari ayahanda siang tadi. Cuma, hingga ke saat ni saya semacam sedang berkira-kira untuk ke sana. Berat hati pun ada. kenapa ea..

Hajat ke sana nanti untuk mengambil transkripsi. Surat dari UPSI yang dihantar ke rumah pun belum saya lihat dengan mata sendiri. Cuma tunggu borang difaks dari kampung. Dengar2 juga, panggilan untuk temuduga GST pun dah tak lama, bulan ini juga. Harap2, ada rezeki untuk temuduga itu nanti. InsyaAllah. Doakan saya ye. Berat hati pun sebenarnya sebab puduraya masih dalam baik pulih. Agak susah nak naik bas di Bukit Jalil nun. Manalah saya biasa.


Masih sedang berfikir.
Ligat
Ermm.. pergi. pergi.
Ada siapa2 yang baik hati nak tolong hantar ke sana tak?

No comments: