Nuffnang

Tuesday, July 13, 2010

saya sudah memilikinya. tak percaya? kan dah cakap, bukan sekadar hangat2 tahi ayamm.. :)



@}-------

Saya sudah memilikinya semalam. :) Rasa semacam tak percaya kan. Sebab dah lama benar saya berhajat untuk memiliknya. Akhirnya, termakbul jua dengan bantuan seorang kawan. Sekarang, masih di tahap menyesuaikan diri. Mengulangkaji. Baca2 dan setakat ini yang terbaik adalah disini.
(bacalah kalau mahu mendalami..)

Saya masih lagi baru. Ada kawan yang sudah memilikinya 3 tahun yang lepas. Rupanya, saya sebenarnya dikelilingi oleh teman2 kebanyakannya memang memakai premium beautiful ni. Dan rasanya sebab itulah keterujaan itu berjangkit. :)

Dah lama tak bercerita tentang diet sebenarnya. Jadi, malam ini saya rasa teringin. Tentang diet saya, yang pernah sekali sekala saya update di blog ini. itupun tak serapi blog2 diet yang lain. Sekurang2nya saya tak mahu dikata hangat2 tahi ayam. Usaha selama 5 bulan dulu saya tak akan persiakan. dan saya rasa usaha itu masih lagi ada. Tambah2 lagi bila dengan PB ini. Sayang weh mengenangkan pahit maung berdiet selama 5 bulan yang penuh pantang larang.

Jujur lah. bila dah tamat belajar ni, duduk2 di rumah bersama bonda, ayahanda sebenarnya banyak mendorong saya untuk langgar pantang. Saya dah mula makan nasi. Tapi, mujur, timbangan belum lagi naik. Masih seperti dulu. Tapi, kalau saat entri ini ditulis, saya tak tahulah. hehe. sebab dah beberapa minggu tak timbang.


Izinkan saya tempek gambar ini.

Ambil dari sini.


Kawan saya cakap: Nak cantik kena la sakit. :)
kenyataan ke tu?



No comments: