Nuffnang

Thursday, July 1, 2010

menyelam minum air ye dik?

hari ni saya seharian menghabiskan masa terlantar atas katil sambil mengadap FB dan blogwalking yang tak seberapa nak rajin. Cuba marathon habis sebab dah lama tinggal. Dari semalam saya dera lappy ni sambil di depan kipas meja. Saya on speed yang paling laju. hehe. Kalau bukan dengan bantuan kipas meja ni, mana boleh lappy saya tahan 24jam.

Sambil2 tu saya melayan anak buah, si Aqil. hehe. lagi jimat masa sambil menyelam, minum air. Cerita pasal Aqil kecik molek ni. tengok ni

.
.
.
.
.
v


kenapa ni adik oi?
aduhai.. dah banyak kali jadi macam ni. skang ni sampai dah longgar2 skru. hehe.

Aqil geram sangat kot tengok makcik dia asyik mengadap lappy je, x mengadap dia. dah tinggal serampang dua mata pada keyboard ni. pasang balik pun longgar2 je. xpelah Aqil, janji boleh guna lagi ye..




ps: Comel nak lappy baru boleh? yg warna PINK tu.



boleh ea?
:)



2 comments:

cempakasilver said...

eh bru pasan kt blog list tu da tkr nme blog cyg..hehe..ganasnye smpai tcabut2..tp smela laptop abg cyg pon da tcabut 1 keypad..keje c harith..hehe

mawar @};--- said...

hehe. baru je rename balik nama blog tu. yelah, dah lama sgt tinggal blog ni.. br je nak bernyawa balik.