Nuffnang

Tuesday, April 21, 2009

.kena tinggal.

sendiri.
malam tadi keseorangan di bilik. kak wani (roomate) yang ayu tu dah balik kampung. uikss. exam pun baru nak mula dia dah angkat kaki balik kampung.. uwaa.. jeles2.. bukan apa, kak wani balik sebab ada hal yang perlu beliau selesaikan di kampung. aku? tinggallah seorang di bilik ini. tapi tak sunyi sebab ade adik2 kat rumah ni yang selalu kecoh2, bising2, buli2. uish, buli aku? tapi takpe, aku buli balik diorang tuu.. hehe..

8.13 pm.. tut..tutt... handpone kesayangan aku menjerit2.. (hp yg byk bg income kat tuan die)
..salam jaa, k wani b'tolak dah ni. kim salam semua tau.. nnti k wani bawa ole2.. study tau.gud luck final untuk jaa n bdk2 umah tau.. jgn byk stido.....

uwaa.. k wani sempat sampaikan amanat die tu. . apa lg, lg la trase aku ditinggalkan.. tadi masa salam2, aku wat biasa2 je.. padahal dalam hati ni, Tuhan je tahu.. nak balik kampung jugakk... nak je ikut masuk dalam beg tu.. (tapi muat ke?)... h
ehe... ayat yg terakhir tu, jgn byk stido.. he2, nampak sgt aku suke tido.. k wani! bosannya tinggal sorang2 kat bilik ni.. sorang2 ngadap buku. sumber inspirasiku dah menghilang untuk sminggu.. seronok stdy ngan k wani.. aku yang mengantuk pun tak jadi mengantuk... tau knp? sebab duk jaga dia time dah 'terangguk2' tu.. comel sangat tgk dia waktu tu. hehehehe... jahat kan aku.. sokmo k wani kena buli.. tapi buli yang baik2 jela.. sunyi la nak stay up sorang2... k wani tdo pun ngan buku, puas aku duk suruh simpan buku2 tu, tido elok2.. tapi mana nye dia nak dgr.. sayang katanya... rugi, kurang2 biarlah buku yang baca kite plak... ;)

time duk sorang2 ni.. bila jeling2 ke kiri, ade pulak yang duk tengok aku... ade sesuatu la kat dinding... k wani! nape tinggal 'abg' kat sini.. ehh, jap.. (abg ape?)... hee.. tak abis2 nak kenakan k wani... oklah.. sambung study okehh.. sunyi la. bila
sunyi. sepi? mata pun dah merah2.. ngantuk! tapi kena ingt pesan k wani... jgn byk stido!

3 comments:

.GadisManis. said...

syian diyer kene tggl..
xpela..study molek2 deh..
gud luck kwn...=]

mawar @};--- said...

em.. 2 la.
stdy sorang2..
thnkss 4 d wish..

Naurah said...

hehe..