Nuffnang

Friday, April 24, 2009

3 yang berbaki

.alhamdulillah.
3 kertas peperiksaan dah selamat dijawab.
2 kertas geografi dan 1 kertas Bahasa Melayu.
subjek kaedah mengajar kena buat rancangan mengajar.

alhamdulillah, tapi macam tak sangka pulak dalam masa kurang lebih 45 minit tu aku mampu siapkan rancangan pengajaran.

sebelum ini, siapkan RPH untuk 'macro teaching' pun memakan masa beberapa hari. hee~

bukan apa, nak rancang pembelajaran yg menarik katakan.. ;) (bela diri)..
tu la.. buat apa pun, yang penting ada disiplin dan kesungguhan untuk hasilkan yg terbaik!

masih tinggal 3.
menghadap yang 3 itu untuk tiga hari berturut2 sangat la memenatkan.

agak penat dari segi mental.

rabu. khamis. jumaat.
dan hari ini, aku curi sedikit ruang untuk berehat sekejap sebelum berjuang lagi untuk 3 yang masih berbaki itu.

petang aku tido. rasanya dah cukup untuk 'bekal' malam ini.

lagipun stok nescafee masih ada. ubat untuk 'mata' aku.
semoga aku masih kuat untuk tempuh 3 yang mendatang itu.


.menuju.

2 comments:

Naurah said...

weweitt!! blog dia makin santek eh..good luck! WELL..akak dh abes praktikum.. (urmm..ada rasa2 mcm nk belagak ckit ..hihikk!!) Good Luck for EverythiNg k

mawar @};--- said...

he2.. cantek eyh.. tenkiuu. tapi biase2 aje..
urm.. tahniah dah bjaya tamat praktikum dgn jayanya.. dengki neh.. hee~