Nuffnang

Friday, April 17, 2009

exam oh exam!



Exam is just round d corner..

22/04/09-05/05/09


sedarlah wahai diri.. aku perlu lebih fokus.. fokus dan FOKUS..

minggu depan dah mula exam… baru nak hilang penat perah otak wat asgment..

letihh tu.. letihh ni.. aduhai.. (mengeluh lak aku neh!)

tambah pula ngan takdak STUDY WEEK..

agak sukar bagi aku utk cuba fokuskan otak aku neh…

kalau wujud la stdy week sem ni kan besh… mesti mcm2 benda aku blh wat waktu2 begini..

sekurang2nya ada la masa aku nak amik mood study dulu kan? he2..

tapi walau apa pun, inilah saat2 yg perlu jua aku tempuh..

study… study… study…



~paper exam aku~

……………………..

..Rekabentuk Pengajaran BM..

..Kajian Alam Sekitar..

..Kaedah Pengajaran Geografi..

..Rekabentuk Instruksional & Teknologi..

..Penilaian dlm BM..

..Penyelidikan Bilik Darjah..

*****


-nota dah siap dikemaskini-

-study... ape yg penting? semestinya cadbury.. utk mood study-

Tapi.. kadang fokus nak study tu sering jua terganggu dek krn benda2 asing..

benda asing ke? Ntah laa.. huu..

waktu2 mcm ni.. sume org pun duk tunjuk muka tensen.. (tmasuklah aku sendri)

tapi pengurusan stress perlu diberi perhatian okehh…

jgn biarkan diri anda dibelenggu benda2 asing yg boleh mengurangkan fokus utk study..

berfikirlah dgn lebih rasional..

..berjuang habis-habisan untuk 22/04/2009 – 05/05/2009..

.Wish me luck.

yeah….!



6 comments:

Umi::Aisya::Abah said...

Uiks... Good Luck for eXam k. jgn tensen2 dik. InsyaAllah sem ni dapat DEKAN lg. AMIN

Mawar Maizza said...

he2..tens akak.. insyaallah, mudah2an.. tp susahnya nak fokus kn?...

Maryam Aulia said...

heee....tension2...mkn sekut cicoh nescefe best gk...hehehe.

Mawar Maizza said...

tul jgk 2 yea.. nescafe mmg xleh tinggal dah.. jd hok wajib doh.. tensen2 ni, duk keje make jahs.. ;)

aKuziEMa said...

nk hlng tension...nik tgga g umh ja..5 mnit jd r...kikiki

Si Perempuan Melayu... said...

Salam perjuangan!
Kebetulan tarikh perjuangan kita serupa.
( :
Maka mari berjuang bersama!