Nuffnang

Tuesday, February 23, 2010

apabila sudah nekad


Cerita berdasarkan gambar. Nampak kan perkataan-perkataan yang tertulis pada kad tu? Hehe.. itu tandanya saya sudah nekad. Akhirnya dapat juga hari ini bersenamrobik. Mujur ada cikgu-cikgu sekolah ini yang umurnya sebaya dengan saya. Yang boleh dibuat kawan untuk beraktiviti seumpama ini. Hari ini baru permulaan. Ada pakej bulanan. Tapi setakat ni belum ambil pakej bulanan, sebab risau kalau-kalau kerja-kerja ilmiah saya tak terbuat pula nanti. Tapi niat di hati memang nak konsisten! Memang seronok la. Dengan keadaan yang tertutup tu, rasa bebas nak buat apa saja aksi. Hehe. Instruktor senamrobik, Kak Ema pun memang mantap.

Jadi, hari ini rasa lebih sihat dan cergas. :)

Sedang tertanya-tanya: Agaknya bila la pensyarah saya nak datang selia ni?
Hohoho...
takut

4 comments:

soffya said...

yg eh....bila lect nk mri??


pia mggu dpn dh kot.en sam....

takut2.

zulkbo said...

salam cikgu mawar..canteknya blog ini secantik tuanpunya blog..saya sukakan hijaunya..lagunya yang sayu jer ni..ada apa-apa ke?..selamat bertugas sebagai seorang pendidik..

mawar @};--- said...

pia.. xtahulah.. S/U prof oyap nak mai minggu dpn ni jugak.. tp x confem lagi hari pe.. takut wehhh.. prof tuh.. gud luck la..

mawar @};--- said...

w'salam.. en. zul. terima kasih ats pujian tu. blog sy biasa je. sekadar persinggahan bila ingin mencurahkan sesuatu. sekdar untuk perkongsian.. em, sy suka hijau.. sebab tu suka mawar terindah ni, ada satu ketenangan kat sini.. salam singgah ye..