Nuffnang

Friday, February 19, 2010

dah kemek... :(



Ini gelang tangan kesayangan saya. Hadiah dari bonda. Yang sedihnya, gara2 marahkan pelajar 2D, loceng gelang tu dah tak rupa bentuk bulat. Loceng tu dah ternganga luas. Tapi sekarang dah tertutup sedikit, saya buat sendiri.. Hehe.. Dah pergi kedai emas nak suruh bentukkan balik bulat loceng tu, tapi tak dapat dah.. Kalau nak juga, kena ganti aje dengan yang lain. Haih, mesti ambil masa.. Sudah seminggu gelang ini tertanggal dari tangan saya... Hari tu saya mengamuk di kelas 2D, sebab tak tahan sangat dengan perangai2 yang menyakitkan hati. Mujur saya masa tu masih dalam kawalan. Bila marah, pandai pulak budak2 tu nak diam.. Sungguh menguji kesabaran.. Esok pagi dah nak merantau ke darul ridzuan semula. Jadi, esok kena pastikan gelang ini setia ada di pergelangan tangan saya semula.. :)

No comments: