Nuffnang

Saturday, March 20, 2010

"sila beritahu jadual cikgu....."

pagi ini celik mata, capai handphone. Tup! Terpapar satu mesej. (Dalam hati dah dup dap dup dap)

"..sila beri tahu jadual cikgu untuk hari khamis dan jumaat.
."

Ini tandanya masa dan giliran untuk saya hampir tiba. 4 sahabat sudah diselia dengan sebaiknya, kini giliran untuk 4 sahabat lagi. Termasuklah saya.


Jadi,
DOAKAN SAYA..
Teruja ni.

.
.
.
.
.
v

"Eh, baju warna ni boleh tak?"
"Aku pilih hitam putih ni dah"
"Eh, tudung?"
"Tudung aku banyak manik2 la"
"Ala2 ariani tu la, selamat. tak ada manik2.."
(ingat ye, baju tak boleh terang2. tudung tak boleh ada manik2)

Hehe

4 comments:

Anonymous said...

apsal takut sgt? kalau suruh diorg pn blm tentu diorg pandai mgajar..diorg jd pentadbir pun sbb malas nk mengajar..apapuh buatlah yg terbaik..sbb kita memamg sentiasa yg terbaik..

~Meezzy

mawar @};--- said...

bukan takut. tapi teruja. sebab pensyarah bukan calang2 org. gementar dlm diri. tima kasih. Insyaallah, i will try my best.

soffya said...

do the best eh...

ja, mik award kt blog daku...muahh

mawar @};--- said...

tq pia. pia dah lepas ke?
dah tgk blog pia, tang mananya award itu?