Nuffnang

Friday, March 12, 2010

24 sudah


Jumaat. 12.03.2010..
Alhamdulillah.
Dah genap 24 tahun.
Bila dah cukup 24 ni, kena lebih banyak muhasabah diri.
Yang lepas2, dan yang lebih penting untuk masa akan datang pastinya.
sebab tulah, selalu panjat doa agar dipanjangkan umur serta memperoleh berkat rezeki yang lebih murah dan diberkati Tuhan.
Saya bersyukur dengan apa yang saya perolehi sampai hari ini.
Nikmat yang terlalu banyak untuk disyukuri.
Kebahagiaan, jalinan ukhuwah antara ibu bapa, keluarga, kawan2 yang menyejukkan.
Kesederhanaan. penting supaya kita tidak leka.
Kaki perlu melangkah lebih jauh lagi..


BONDA;
terima kasih kerana melahirkan saya ke dunia ini.
Saya bertuah punya bonda yang begitu memahami, menyayangi saya, menjaga saya tanpa sikit jemu pun, menasihati saya, mendampingi saya.
bonda beri didikan yang tiada tolok bandingnya.
Hari ini anakanda dah cukup 24 tahun.
terima kasih bonda.
penghargaan setingi2nya untuk tanggal 12.03.1986..
(rasa nak menitis2 kolam air mata..)
rindu bonda.

Terima kasih juga buat teman2 yang tak lupa mendoakan kebahagiaan saya. terima kasih. semoga kalian juga diberkati hidup oleh Dia dan dipanjangkan umur hendaknya..


. ini kek drp teman serumah saya.. di post kek ini di FB. Kek buah tuh! tahulah saya on diet.

. bila mengidam sangat2 ni, semangatlah cari di google. sedapnya! menggiurkan.


. tak dapat sebiji, sepotong pun jadi la.



No comments: