Nuffnang

Thursday, October 1, 2009

macam2 rasa tika ini..


.

rasa sepi.
hurm.. sepi sungguh pun.. sepi dari khabar berita, sepi dari jenguk-menjenguk, intai2, hiburkan hati.. hu2.. internet..! mengapa kau siksa jiwa aku yang sepi ini.. rindu pd sesuatu.. terutama 'mawar terindah' ni lah.. kadang w/pun tak tercalit apa pun, suka berada di sini.. apa2 jelah.. sejak balik ke sini, tak dapat langsung.. dah tak boleh duduk diam rasanya..

rasa rindu.
rindu suasana yang dulu2.. pada orang2 yg dulu.. teman2 yg dulu.. rindu pada sahabat baik, cayunk! kalau menjengah, tinggal la jejak k.. kita tak jumpa pun masa raya hari tu.. :(

rasa pelik.
selera makan makin bertambah la sejak balik ke sini. adoii.. baru saja simpan angan2 nak berdiet.. tapi yang ini nampaknya membantutkan semangat aku aje.. kena diet. kena kurus. kena kurangkan kg! sungguh pun.

rasa lapang.
lapang sebab asgment semuanya sudah selesai.. oleh sebab itu, aku dengan rasa lapang hatinya dapat menumpukan perhatian pada tesis yang masih berbaki. sedang menganalisis dapatan kajian.. bab yang paling penting dlm kajian aku ni.. bab rumusan pun sudah disentuh..

rasa benci. tak suka.
isk, tak baiklaa rasa macam tu.. heee..
(+_+)


sebenarnya, banyak lagi rasa yg sedang bergelumang dalam hati dan fikiran.. tapi selebihnya, biarlah rasa itu semakin melabuhkan tirai dgn sendirinya.. hakikatnya, rasa ini hanya rasa aku, bukan rasa siapa2..

.

No comments: