Nuffnang

Thursday, October 29, 2009

akhirnya.. mandi jua.

.
.yang ini dah siap mandi dan berjemur. tak lama nanti nak balik. kena comel.

kesian pula bila terkena air, yang gemuk ini jadi kurus.. teringat bila mandikan kucing, tak tergamak rasanya bila bulu kucing tu terkena air, sampai nampak telus ke kulit. yang gebu pun jadi kurus. kesian. lepas tu, terfikir sendiri..

ALANGKAH
baiknya jika aku pun macam itu
??
yela, bila kena air boleh jadi kurus.. kalaulah semudah itu kan? tak perlu kawal makan, tak perlu lagi bersenam, tak perlu jogging, tak perlu lagi risau.
hehehe..
.

3 comments:

Anonymous said...

nanti balik simpan elok2 k..jgn bg ank sedara buat comot2 kt bear tu..

Anonymous said...

da brape lama agaknye bear ni x mndi ek??

mawar @};--- said...

bila rajin aje mandi.. :) sangat malas.. supaya 'bau' tak hilang.. itu yg penting.. hee..

ok.