Nuffnang

Sunday, October 25, 2009

berjuang untuk DUA dan SATU.

.
Sedar tak sedar, detik macam ini muncul lagi.. minggu ini sudah bermula hari-hari yang mana perlu mengadap buku-buku yang perlu.. jumpa lagi 'study week'.. SERONOKNYA..? hehe.. yelah tu.. semester ini hanya dua kertas.. lega lah sedikit, punya ruang yang lebih untuk ber'nyawa', menghabiskan bacaan yang perlu.. apa pun, mencuba sehabis baik untuk kali terakhir ini.. DUA kertas terakhir: SEMANTIK DAN PRAGMATIK BAHASA MELAYU & SOSIOLINGUISTIK DALAM PENGAJARAN BAHASA MELAYU.. minggu pertama peperiksaan nanti sudah siap2 menunggu untuk berjuang.. habis awal. boleh balik kampung awalll.. hehe.. yang ini pasti lagi seronok.. :)

DAN.. yang ini pastinya perlu ada.. macam biaselah..hehe..
.
.
.
.
.
.
.

.CADBURY dairy milk.. milk chocolate with Raisin, Almond & Cashew.
.CADBURY dairy milk.. milk chocolate with Roasted Almond.
(*_*)


yang SATU lagi tu pula, kertas projek, TESIS kesayangan.. Alhamdulillah, sudah siap sepenuhnya.. cuma minggu ini menunggu untuk dijilid.. sudah diluluskan! perlu dibuat 4 salinan.. khas buat penyelia, perpustakaan OA Gombak, UPSI, & salinan penyelidik.. akhirnya, inilah hasil kajian dan tulisan cik mawar berkaitan "Analisis Kata Kerja Tak Transitif Dalam Bahasa Semai"....
.
.

.draf belum jilid.

SEKIAN.. jom pakat-pakat kita membaca.. minggu ini minggu membaca.. JADI, jangan nakal-nakal.. ingat pesan BONDA & AYAHANDA selalu... :)
.

No comments: