Nuffnang

Thursday, October 22, 2009

.makanlah buah untuk sehat ;)

.
Alhamdulillah, hari ni dah berkurangan kebosanan ni.. mana tidaknya, hari ini penuh acara makan2.. dari pagi sampai ke malam.. haa.. dari pagi sampai malam ye.. puas hati makan2 buah.. apa tandanya ni? tanda hati yang penuh bunga2 keriangan atau hati yang keresahan? yang ini tuan punya badan pun susah nak bagi kepastian.. ada orang, bila stress makan banyak.. ada orang pulak, bila stress tak selera makan.. tapi yg pastinya kalau orang yang tak stress, hati senang lenang mesti lagi selera nak makan kan... hehe.. cik mawar ni pulak, tak kira masa, makan memang tak tolak tepi.. ;)

hari ni dah ada teman balik.. tak la tinggal sorang2 kat bilik ni.. yela, sungguh2 isteri orang tu tinggalkan aku.. 2 minggu.. terkulat2 kat bilik, mengisi ruang apa yang patut la.. lagi la, kebelakangan ni memang tak ada aura nak pegi merayap2.. entah la..

yang makan2 tadi tu, hari ni memang makan macam2.. rambutan, durian, jagung n strawberry dari Cameron Highland.. si Haini ke Cameron bersama en suami beliau.. jadi, inilah buah tangannya.. merasa jugak durian hari ni.. musim durian melanda lagi di tg malim.. musim kedua untuk tahun ini.. unik kan? si Haini pulak memang dapat partner yang mmg boleh dikatakan 'hantu' durian.. jadi, memang layan lah.. hehe.. DURIAN oh DURIAN.. untuk faa: sabar lah ea.. durian memang sedapp lah..


isi durian ni cantik. tengok pun leh tertelan air liur. hehe.

jagung dari Cameron.. manis. biji2nya cantik, selang2 warna kuning dan putih.

.

2 comments:

Roslan Daud said...

DURIAN?
hm. buah datangkn penyakit..
demam!!

tkot ngn doyan klu mkn byk2..
huk3

mawar @};--- said...

sebab itulah lan.. makan xleh berlebihan.. tapi musim durian skali skala ni, apa salahnya kita 'beraya' pun skali skala.. bila lg kan.. hehe..

demam sebb antibodi x kuat.. ;)