Nuffnang

Friday, August 7, 2009

sungguhlah lega ....




disebabkan terlalu angau ptg td, aku sempurnakan juga hajat mencari si cadbury ni.. dalam fikiran, mesti dapatkan jugak.. aduhh! aku ni dah lebih dari mengidam dah.. huhu.. alhamdulillah, hajat kesampaian.. senyum.. tanda lega.. puas hati. tapi nasib baik la jugak tak semua yg berunsur coklat aku borong.. hehe.. tp boleh tahan la..



.
.
.
.
.
.
.




nah.. tgk ajelah.. janji coklat, pantas aje aku amik..


.
.
.
.


bytes jadi mangsa pertama.. hehe..



apa kena ni cik mawar? agaknya.. masih 'frust' sebab terpaksa balik lebih awal ke sini.. sungguh cik mawar belum puas menikmati hari2 di kampung.. huhu... kpd insan yg menggunakan panggilan itu untuk sy, terima kasih.. ;) sungguh saya suka nama itu..


@};------

2 comments:

cempakasilver said...

hurm beshnye...nk ckit cayunk...
sonok tu...klu ada...

Mawar Maizza said...

he2.. jomlah terbang ke mari..
sma2 kita nikmati.. kih3..