Nuffnang

Sunday, December 13, 2009

rasaku

.
Pagi tadi bangun dalam keadaan fikiran yang agak kusut.. kusut sungguh. biar betul agaknya mimpi malam tadi? sangat-sangat tak dapat diterima dek akal aku. sungguh pun.. aku tak percaya mimpi itu, tapi sekurang-sekurangnya mungkin menggambarkan apa yang sebenarnya berlaku tika ini.. biarlah yang itu. malam tadi tidur tak basuh kaki agaknya. sakit kepala yang teramat sangat, sudah lama tak sakit begini. minta bonda picitkan dan alhamdulillah rasa lega sebentar dan aku lena awal malam tadi. akibatnya, petang ini aku bertungkus lumus menyiapkan amanah yang diberi kekanda, oh tugasan sejarah Kepulauan Melayu..

M.A.S.A.L.A.H....
dia cari aku atau aku yang mencari dia?

M.I.N.T.A M.A.A.F....
sungguh-sungguh.
walaupun perkataan azimat ini sudah tidak terkesan lagi. mungkin.

M.A.S.I.H T.E.R.T.E.W.A.S...
ya!
lepas ini? cuba untuk tidak lagi...

.

1 comment:

cempakasilver said...

ape yg mggu ni cayunk..huhu..story la kt cyg..