Nuffnang

Friday, December 25, 2009

kasih berantai

.
Alhamdulillah, hari ini siap sepasang lagi jahit manik pada baju kurung biru kosong ni. 'Design' ini hasil ihsan dari koleksi butik maya, mungkin. Entah, dah lupa butik maya di sesawang yang mana. Sangat berkenan dengan yang ini. Cantik bukan? Jadi, dengan semangatnya saya mencuba.


Emm, nak bagi nama apa ek?
BUNGA RANTAIAN KASIH boleh tak?
sebab kasih ini memang berangkai-rangkai. heh.


separuh dari sekuntum 'kasih'

'kasih' dah sempurna

dan ini rantaian kasihnya. berselang hitam biru

ini hasilnya. suka sangat sebab cantik. hee.

ada orang berminat. :)
tapi upahnya mahal sikit ye..
hehe.
.

5 comments:

cempakasilver said...

..cantiknye..
rajin tol cayunk nie...
ley wt tok bj cyg x nant..hehe
cayunk..td try cyg da tgk comment kt blog cyg cm da bley...

mawar @};--- said...

hehe.. mestilah cantik.. macam empunya tuan kan? boleh2.. nanti cyg jahitkan. wat mari bajulah.

cempakasilver said...

hehe..tuannye mmg da tau lme da cantik..
mekaceh cayunk..
probnye bj lak yg xde..hehe
xpe2 nant ada cyg bg...sonoknye..

mawar @};--- said...

uish..jgn la cakap cam2.. rasa malu pulak..hee.. nnti bg baju yg plain cam2 lah.. lagi nampak kesannya..
ok, takdehal..

soffya said...

huhu..ja, pia nk jgk...bpe upah nie..murah2 dh saing2.hu3