Nuffnang

Wednesday, July 29, 2009

UPSI isyhtiharkan cuti segera.. H1N1..


huu.. hari ini kaku di bilik.. malam td upsi umumkan hari ini semua pljr dikuarantinkan.. ada beberapa kes yang di suspek H1N1.. dan semua kelas dibatalkan.. yahuu.. mula tu agak seronok la.. sebab kelas pukul 8 dah terkecuali.. hehe.. tapi yg seronok dah bertukar kalut.. semua duk menunggu kata putus.. agak2 macam cuti. tengahari tadi dapat pengumuman lagi.. akhirnya:

UPSI diisytiharkan cuti sehingga 9hb Ogos 2009..

cuti seminggu? maknanya? dah termasuk cuti pertengahan semester yg di awalkan. huhu.. tiket dah pun dibeli utk cuti mid sem.. 'burn' lah lg. dah dgr pengumuman tu, semua sudah menyerbu kaunter tiket balik kampung.. beratur panjang.. aku? aku masih lagi di rumah ni.. sibuk 'call' sana.. 'call' sini.. tanya perkembangan.. hehe. mcm YB dah gayanya aku.. (ngeh3).. ingat nak aje angkat kaki terus malam ni.. tapi tak bolehhh... ada perkara yang perlu diselesaikan sebelum bercuti panjang ni..

saat ini, sudah buat keputusan.. malam ni berangkat ke KL dlu.. pagi esk ke Perpustakaan Orang Asli Gombak.. buat apa ke situ? orang lain sibuk nak balik kampung kan.. aku kena segera kumpul bahan untuk tesis sebelum bercuti panjang di kampung... sekurang2nya, tidak la aku goyang kaki kat umah nanti.. dan malam esk trus berangkat balik Besut.. yes!yes! balik kampung.. (patut ke yes2 mcm 2?).. huuu..

kisahnya H1N1? huhu.. sibuk cerita perkembangan diri aku.. hehe.. maklumla, terlalu gumbira nk balik kampung ni.. hanya mampu berdoa semoga tdk ditimpa sebarang tanda2 tersebut.. semoga kita bebas semuanya dan sihat hendaknya.. kpd yang ada tanda2 spt demam, selesema & batuk2 tu.. cepat2 la rujuk ke klinik ye..

...Salam Balik Kampung...
(+_+)


1 comment:

kuraku said...

~menurut kata skizo ini?~