Nuffnang

Saturday, November 28, 2009

hari ini... (blurrr...)

.
hari ini keadaan masih tidak pulih. masih seperti itu.. hanya beberapa jam sahaja upaya celik mata, selebihnya banyak menutup mata... haih.. bukan menutup mata untuk selamanya lah.. ubat pun semacam tidak berkesan. Ya Allah, setia berdoa agar dipanjangkan umur selagi jasad masih bernyawa.. ini mungkin hanya sedikit nikmat kesihatan yang ditarik oleh Dia.. supaya lebih beringat menjaganya di masa yang mungkin pasti datang.. lenguh-lenguh tubuh ni menyaratkan lagi beban jasad untuk bergerak..

maaflah, hari ini tidak berupaya menolong kekanda2 lain mengemas pinggan mangkuk kenduri semalam.. terima kasih kerana beri cuti itu..hehe.. bukan selalu boleh dapat.. kalau tidak, memang kena turun padanglah.. hari ini nak jadi manja.. manja yang amat.. :) boleh saja...

semalam ada orang merajuk. maaflah.. malas nak panjang2kan hal2 seperti itu.. sangat tidak teruja untuk berbicara soal perasaan di saat2 jasad maya dan realiti masih tidak stabil. yang ada dalam benak fikiran, nak rehat secukupnya.. hanya itu..

oh ya! ramai juga rakan2 yang mengambil peluang melangsungkan hari bahagia pada musim2 raya ini.. istimewa buat rakan2 yang melangsungkan perkahwinan, SELAMAT PENGANTIN BARU.. semoga bahagia dan mahligai yang dibina diberkati oleh Dia yang Satu.. dan semoga saat itu tiba jua buat diri ini.. hehe.. (nak jugakkkk....)


.aku bagaikan biola yang tak berdawai jika tidak engkau lengkapi.
.

No comments: