Nuffnang

Monday, November 2, 2009

doakan saya

.

..terima kasih kpd 'mug' bunga2 tu yang selalu menjadi teman setia nescafe untuk dinikmati. teman 'study'.


Esok dah mula peperiksaan. dua kertas sahaja semester ni.. dah habis baca, tapi tak tahulah macam mana, huhu.. yang pastinya, rasa berdebar2 dan gementar dlm diri.. sudah lama tak mengasah otak secara bersungguh2 menghafal fakta yang perlu.. oh ya, dah telefon bonda & ayahanda. dah minta maaf buat sekian kali. dah minta restu, anakanda nak masuk dewan peperiksaan esok. dah baca. dah usaha. dah berdoa... Esok mula, lusa dah habis.. hu2.. semester ini minggu peperiksaan saya 2 hari je, tak macam sebelum2 ni yang 3 minggu tu.. :)


masih rasa takutlah.
Doakan saya mendapat yang terbaik semester akhir ini.
.

4 comments:

Anonymous said...

i'll always pray 4 ur happiness.

Naurah said...

oh, mug tu? akak pun slalu minum pearl dlm mug tu..=p

good luck!!

mawar @};--- said...

time kasih..

mawar @};--- said...

he2.. mug comel tu la.. kita mmg serasi, pagi2 dah berasap bau kopi kat bilik.. rindu la kat akak..