Nuffnang

Wednesday, January 26, 2011

Alia comel lote.

Ah. Bercinta betul. Bila tengok gambar ni kan, rasa macam dah layak benor jadi mummy. Haha. Tak pasal-pasal dapat request dari seseorang: yang dia teringin nak ada baby. Ohhh. Ohhh. Si comel dalam gambar ni namanya Alia Amalia. Cepat je boleh mesra dengan saya. =) Siap ajak main pusing-pusing lagi. Geramm betul.






.
.
.
.
.
.
.
.
Nak habiskan stok gambar yang ada! He he.

4 comments:

Anonymous said...

kesian alia, x pasal2 kna jd model...huhu..hot mama..

Ku Tak Sempurna said...

bila lagi nak ada baby sendiri?


hihihi

eh. tanya org. cuba tanya dr sendiri, boleh jawab tak??

:D ermmmmm

Mawar Maizza said...

Syg: Bukann. Alia yg menjadikan sy model. hik3

Mawar Maizza said...

KTS: hiii. baby sendiri coming soon. waah. tak saborrrr.
Aah la, awak tu bila lagi.... cepat2 la ye. nak jugak tgk anak dr mummy yg cun. =)