Nuffnang

Wednesday, January 26, 2011

mencintaimu......

Tajuk takde kena mengena dengan cerita.

Akhirnya, dah boleh peluk cium dia dengan rasmi. =) Ehh, jangan silap paham tau. Saya dah jumpa dengan kekasih hati depan mata minggu lepas. Hurmmm, dalam ada konflik pasal saya tak mahu asalnya warna hitam ni. Lastnya, dah pun menerima dengan yakin. Mungkin hitam lagi cun dan menawan. kan? Sebenarnya, begitu admire dengan warna baru persona elegant: bronze garnet. Tapi dah elok sampai ke proton, enjin pulak ada masalah. Dan kalau saya nak juga yang itu kena tunggu sampai 3 bulan. Hohoho.

Serius, masa nak pilih warna tu kan, rasa nak buat isktikharah je. Huu. Mungkin ada hikmahnya semua tu... =)


Tak sempat nak tunggu CCT. Beza seminggu je lepas blacky saya ni keluar, dah ada jumpa CCT di jalanan. Ohhhh! Tapi takpe.. pasal nombor tu dah cantekkk. =) Overall, saya sangat suka ccs9575 itu.



waaa. blacky tercucuk paku! Mujur terperasan & bawak g kedai. =) RM5 aje, paku dah dicabut dan ditampal. Selama bertahun saya pandai bawak kereta, langsung tak tahu menahu pasal kereta. Tahu bawak je. Nilah kelemahannya. Teruk tak?

2 comments:

Anonymous said...

huhu,gmbar kdai tayar pun masuk skali,nasib baik x sempat snap gmbar paku yg cucuk tayar tu...

Mawar Maizza said...

Aah, haruslah. urmm. psl paku tu kan. kalau la sy yg bawak, mmg lambat lagi nak perasan ada paku tercucuk. haha. tahu bawak je.