Nuffnang

Wednesday, February 16, 2011

berkira-kira mahu cuba dR silky.

Sekarang ini konon macam lagi membuak-buak nak jadi CANTIK. hihi. Saya memang mahu kulit cantik dan gebu untuk dipegang. iyela.... untuk siapa jugak kan.. Tapi sekali fikir, jadi risau pulak mencampurkan beberapa suplemen ni dalam satu-satu masa. Ada kesan ke tak ek? Gila. Rasa macam tamak je. Haha. Setakat ni saya amalkan EPO dari Cosway. Lepas tu baru je cuba jugak Virgin Coconut Oil, dealernya anak sedara sendiri. Makan jugak Herba Kencana setelah dipromote oleh kawan baik saya. DAN.. DAN beberapa hari lepas, ada call dealer HPrima konon nak oder JM5 sekotak. Akak tu cadangkan pulak dR SILKY ni. Macam juga saya percaya pada JM5.. teringin nak cuba dR SILKY pulak. Tapi.. bolehke campurkan semua supplemen itu ea....


Kat bawah ni saya petik tentang produk dR SILKY. -Google-


Wanita dan kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan sejak dahulu lagi. Pelbagai cara sanggup dilakukan demi memiliki tubuh yang menawan serta kulit yang cantik. Payudara merupakan bahagian tubuh badan yang paling dititikberatkan oleh kaum wanita. Payudara yang kecil dan kendur boleh membuatkan seseorang wanita berasa rendah diri terutama kepada suami.

Datuk Dr Che Rozmey Che Din (DDR) memahami keperluan wanita kerana beliau dahulu merupakan pakar sakit puan dan ini menimbulkan idea untuk mencipta produk dR Silky yang mampu memenuhi kehendak kaum wanita.

Kebolehan dR Silky membentuk payudara dan pinggul akan memberikan keyakinan dan kepuasan kepada wanita untuk memiliki bentuk badan idaman. Selain itu juga, dR Silky juga boleh menstabilkan hormon dimana ianya amat penting dalam mengekalkan tahap sel-sel badan wanita berada pada tahap yang terbaik dan membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.



Vitamin C:
Anti-Oxida yg melindungi dari kecederaan radikal bebas yang menyebabkan sakit jantung dan kanser dan membantu pertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen.

Vitamin E
Anti-Oxida yang mampu meneutralkan radikal bebas yang merosakkan badan.Ia juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luka. Ia mampu menlindungi otot jantung dari tercedera

Folic Acid
Amat penting untuk pembentukan sel darah dan sel-sel yang cepat pertumbuhannya. Vitamin utama untuk funsi dan pembaikian sel-sel badan.

Marine Kolagen
Mampu membantu pembentukan kulit dan mengurangkan kedut.

Lobata
Kaya dengan phyto-estrogen yang akan mempercepatkan dan stabilkan hormone wanita. Ia amat penting dalam mengekalkan tahap sel-sel badan wanita berada dalam tahap yang terbaik membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.

Mirifica
Merupakan tumbuhan yang ada natural phyto-estrogen yang amat berkesan dalam memperlahankan proses penuan seperti kedutan kulit, rambut, tulang dan payu dara yang kendur.



Ada berani?
(Entri pantas: banyak kerja di sekolah. =)



No comments: